Часті питання

Як оформити замовлення?

Оформити замовлення на товар Ви можете через корзину покупок.

Вибирайте цікавить вас і натискайте кнопку "Купити". Після цього, в віконці, що з'явилося натискайте "Оформити замовлення". Введіть особисті дані, виберіть способи оплати та доставки. Після оформлення замовлення наш менеджер зв'яжеться з вами, щоб уточнити деталі.

Перевагою замовлення через корзину є те, що ви можете в будь-який зручний для вас час оформити замовлення. Він автоматично відправляється нашим менеджерам, які зв'яжуться в найкоротші терміни з вами і уточнять спосіб і час отримання замовлених товарів.

 
По телефону:

Час прийому замовлень:

Пн-Пт: з 10:00 до 20:00
Субота: з 11:00 до 20:00
Неділя: з 11:00 до 18:00

Можна зробити обмін або повернення, якщо не підійшов розмір?

Нижня білизна включені до переліку товарів, які не підлягають обміну (поверненню).

Список товарів, що не підлягають обміну затверджений Кабінетом Міністрів України Постанова КМУ № 3161-IV от 01.12.2005 року.

У разі придбання неякісного товару Ви маєте право протягом встановленого терміну дії гарантії вимагати зменшення вартості залежно від нестачі, усунення недоліків за рахунок продавця (виробника), відшкодування витрат, пов'язаних з усуненням недоліків.


Які знижки я можу отримати?

Все про поточні знижки і акції в нашому магазині Ви можете знайти на сторінці "Знижки та акції".

Як визначити свій розмір?

Найкраще обмірити себе і порівняти отримані розміри з нашими таблицями або проконсультуватися у нашого менеджера в чаті.

Навіщо потрібен пароль?

У кожного зареєстрованого покупця нашого магазину є Особистий кабінет, у якому збережені всі замовлення і важлива інформація по кожному замовленню - статус замовлення, запитання та відповіді по замовленню, сума до оплати, знижки, реквізити для оплати та ін Щоб увійти в Особистий кабінет достатньо ввести в спеціальні віконця Вашу електронну адресу та пароль, а потім натиснути кнопку Увійти.

Як оплатити замовлення?

Всі можливі варіанти оплати дивіться тут

Як отримати замовлений товар?

Щоб отримати інформацію про можливі варіанти доставки. Перейдіть на сторінку тут.

В які терміни виконується замовлення?

Обробка замовлень 1-2 дні (без доставки).
 
Протягом цього часу з Вами зв'яжеться наш консультант для уточнення деталей.
 
Реєструватися обов'язково? Можна купити без реєстрації?

 
Ви можете зробити покупку без реєстрації: додайте в корзину потрібний товар і сміливо оформляйте замовлення, вказавши свої контактні дані і вибравши зручні для Вас способи доставки і оплати.

Як зареєструватися?

Для реєстрації Вам необхідно натиснути на кнопку "Вхід" справа вгорі, потім заповнити запропоновану форму і натиснути «зареєструватися»

Яка гарантія захисту моїх особистих даних?

Ми гарантуємо збереження Ваших даних і те, що ми не передаємо ці дані третім особам. Всю інформацію, надану клієнтами при реєстрації і оформленні замовлення, а також дані, накопичені в результаті здійснення користувачем покупок, ми використовуємо виключно в цілях, пов'язаних з діяльністю нашого магазину.

Як я дізнаюся, відправлений моє замовлення чи ні?

У Вашому особистому кабінеті зазначений статус Вашого замовлення. Якщо замовлення відправлений, то статус Надіслано і вказана дата відправки. Після відправлення замовлення Вам прийде СМС з номером декларації, по якому Ви будете отримувати замовлення.